تاريخ سازي نيمار در ليگ قهرمانان اروپا
نوشته شده توسط : atefeh

تاريخ سازي نيمار در ليگ قهرمانان اروپا


وبسايت رسمي برنامه نود - پس از شکست عجيب ابتداي هفته، بارسلونا موفق شد با برتري پر گل 7-0 در نخستين ديدار از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، ميهمان خود را بدرقه کند، در اين ديدار نيمار با 4 پاس گل و به ثمر رساندن يک گل توانست تاريخ از شود.

به گزارش وبسايت نود، ممکن است بسياري از افراد نيمار را بخاطر حرکات انفرادي منحصر به فردش به ياد آورند، اما اين بازيکن 24 ساله برزيلي با ارسال 4 پاس گل براي هم تيمي‌هايش ثابت کرد که علي رغم حرکات انفرادي، در ارسال پاس‌هاي حياتي براي هم تيمي‌هايش نيز تبحر خاصي دارد. در حاليکه پس از ماه ها بار ديگر MSN در کنار يک ديگر به ميدان مي‌رفتند، همکاري چشم نواز آن‌ها توانست پيروزي پر گلي را براي بلوگرانا به ارمغان بياورد. در اين بين ليونل مسي با هت تريکي که انجام داد شايد بيش از ساير بازيکنان بارسا به چشم بيايد، اما عملکرد نيمار با ارسال 4 پاس گل و به ثمر رساندن يک گل باعث شد تا در پايان اين ديدار هواداران بارسلونا از او تقدير ويژه اي به عمل آورند. تا به حال هيچ بازيکني موفق نشده بود تا در يک ديدار از سري رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا 4 پاس گل ارسال کند و با به ثمررساندن يک گل عملکردش را بهبود ببخشد و از اين نظر نيمار توانست نامش را در کتاب رکوردهاي اين مسابقات ثبت کند.

گفتني است که آخرين باري که بازيکني از بارسا موفق شده بود در يکي از ديدارهاي اين تيم 4  پاس گل براي هم تيمي‌هايش ارسال کند، به سال 2009 باز مي‌گردد که ژاوي توانست در الکلاسيکويي که با نتيجه 6-2 به سود بارسا به پايان رسيد، اين آمار را از خوب به جاي بگذارد.

منبع: وبسايت رسمي برنامه نود

نيمار





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: